1. Nieuwe eigenaar, geheel verbouwd, nieuwe naam... Wat een verschil! Hier komen we zeker snel weer terug.

Vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen in het net verbouwde restaurant heerlijk gegeten: zo werd sushi ter plekke vers bereid en op kleine schoteltjes op een kleine sushiband gezet. Ieder is ook tussendoor af en toe nog een schaaltje met sushi gaan halen. Erg goed voor een wokrestaurant dus. Ook werd het zelf gekozen vlees met aandacht en naar keuze medium of well done bereid op de plaat, daar waar het voorheen vaak (net als veel andere wokrestaurants) compleet drooggebakken was aten we nu erg lekkere malse stukjes biefstuk, lambchops, eend, scampi's, etc etc.
    Ook het wokken zelf was op zich gewoon goed, maar doordat het voorgaande zo lekker was heb ik eigenlijk slechts 1 ronde gewokt.

De inrichting was erg gezellig en knus (geen grote zaal dus) met een sfeervolle aankleding. Ook het wokgedeelte zag er fris, schoon en erg verzorgd uit.

Noemenswaardig is bovendien dat de eigenaresse oprecht geïnteresseerd aan de tafel kwam vragen hoe het nieuwe restaurant met de aanpassingen voldeed. Ze vertelde enthousiast en vriendelijk dat ze eigenlijk heel het restaurant en de formule op de schop had genomen: alles met het oog de kwaliteit en sfeer weer terug te brengen in dit door haar overgenomen restaurant. Tja... en dat is haar erg goed gelukt!

Het restaurant bied nu ook de keuze voor een all inclusive (met drank dus) voor 5-6 euro meerprijs. Zeker de moeite waard aangezien er ook zeer regelmatig werd langsgelopen om borden weg te halen en drankbestelling op te nemen.

Dit restaurant verdiend dus absoluut een nieuwe kans van mensen die het eerder afgeschreven hebben. Zeker de moeite waard!