1. Wij arriveerden met een groep van 20 personen rond de klok van 18.30. Pas na 3 kwartier werd ons een mandje stokbrood gebracht. Deze was taai en veel te hard. Kwaliteit zwaar onder het verwachte niveau.

Het voorgerecht dat pas om 20.00 uur werd geserveerd was een zeer beperkte portie; één slap geworden 'toastje' belegd met 3 rolletjes parelhoen en 2 verdwaalde snippers rucola. Uiteindelijk werd ruim 2 uur na aanvangstijd het hoofdgerecht uitgeserveerd waarbij de side dish zoals frites pas halverwege op tafel werd gezet, terwijl bijna iedereen het hoofdgerecht al op had. Dit had gelijktijdig met het hoofdgerecht moeten worden verzorgd. Om 21.30 was er nog niet geïnformeerd naar onze keuze voor het nagerecht.

Resumé: veel te kleine porties en véél te lange wachttijden. Kwaliteit bovendien ver beneden het niveau dat je in een dergelijk restaurant zou verwachten. Absoluut geen aanrader om hier te gaan eten met een groter gezelschap; wij kregen sterk de indruk dat de keuken dit niet goed aan kon.

2,4