1. Super slecht!!! Gisterenavond gebeld met de bedoeling om eten te bestellen voor +-6 man. Kreeg een dame aan de telefoon die super onaardig was en vroeg of ik later kon terug bellen omdat er een klant voor haar stond??? Waar op ik nee zei en aangaf dat ik graag mijn bestelling wou doorgeven als dat kon. Vervolgens kreeg ik een ander personeelslid aan de telefoon die nog onaardiger was, die mij niet eens kon vertellen hoeveel mijn bestelling was. Eerst zei die €50.- toen €60.- en toen weer €70.- ivm dat het systeem stuk was. Dan pak je toch een rekenmachine? Ik hing op en dacht nee hier ga ik geen geld uitgeven en heb mijn bestelling geannuleerd.
    Onaardig personeel, bah. Je hoeft echt niet perfect Nederlands te praten, maar een klein beetje vriendelijk zijn tegenover klanten die eten willen bestellen mag wel!