1. Zojuist gegeten met vrouwlief. We wilden eens een échte Italiaanse pizza eten, en zodoende leek ons Su sardu een geschikt restaurant. Een keer iets anders dan de doorsnee domino's en nypizza bezorgketens.
    Bediening was qua drinken snel en bijtijds. Personeel was erg vriendelijk, alleen 1 man met kort haar kwam erg chagrijnig over.
    Eten werd binnen een mooi tijdsbestek geserveerd. Pizza was erg dun, en wat erop lag was schraal. Vond hem tegen het rauwe aan. Ham was net uitgedroogd en niet krokant.
    Bij m'n vrouw haar laatste puntje leek er wat vreemds in de pizza te zitten. De Ober liet het pardoes nog in de kaars vallen ook en liep na een karig excuus gewoon weer naar de keuken. In alle afwachting kwam er niets, en besloten mijn vrouw en ik maar te vertrekken om nooit meer weder te keren.
    Buiten aangekomen zijnde met een bodempje in onze magen, besloten we om nog even een patatje te bestellen bij de naburige snackbar.

Voor een pizza GEEN AANRADER!

3,7