Op dit adres zit nu: Torino

1. Bestel niet meer dan 5 gerechten per persoon voor het onbeperkt eten voor 29,95 euro p.p. exclusief drinken, want dan duurt de wachttijd daarna erg lang voor het volgende gerecht en je wordt steeds minder vriendelijk benaderd. Nadat mijn glas rode wijn met karaf was verwijderd tijdens mijn toilet bezoek, werd mij niet meer gevraagd of ik nog wat wilde drinken. Toen ik de bediening probeerde te bereiken door aan te kijken en mijn hand op te steken werd ik niet gezien. Ik was al opgestaan, het is dat mijn partner niet wilde dat ik er naar toe liep en geduld te hebben.

Kortom het was fantastisch het begin, maar ik heb gerechten besteld zonder de koolhydraten, pasta, frites en aardappel puree en dan duurt het even voordat je verzadigd bent van de groente en vlees of vis. Wel twee maal een schaaltje salade bij besteld. Er word rijkelijk met olie over salades besprenkeld en rijkelijk met aardappelpuree en pasta als onderdeel van de gerechtjes geserveerd.
    Let op de porties zijn klein bij vlees en vis. 4 scampi's , 4 calamarisringen per gerecht, 25 gram biefstuk of kip per gerecht. Lijkt op gourmet porties zonder de pasta en aardappel.