1. A.Klarenbeek

In 1e instantie gezellige accommodatie, maar al snel kom je erachter dat het wel érg vol staat. Om onze gereserveerde tafel vrij te krijgen op de 1e verdieping moesten andere gasten eerst verplaatst worden. Planningsfoutje? De heel vriendelijke dames van de bediening waren zó druk dat ze zich meerde keren vergisten bij ander tafels. Een bordje 'toilet' op de deur ontbreekt en het herentoilet was vies. M'n schoonzoon kon z'n benen niet kwijt. We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Maar omdat je echt hutje-mutje op elkaar gepakt zit, doet dat wat af aan de ambiance. Mijn advies: een paar tafels minder en meer serveersters.

6,7

1. geachte gast, bedankt voor uw recensie. Het was inderdaad een erg drukke avond. tijdens de Kerstmarkt. Als dan ook nog een aantal tafels zitten die niet gereserveerd hebben maar wel die indruk gaven,, kwamen wij inderdaad even in de problemen onze excuses daarvoor.