1. Met z'n vijven gaan eten bij de Kroon. Onze positieve ervaringen hebben een flinke deuk opgelopen. Sushi all you can eat werd sushi eet wat je krijgt anders ga je met honger naar huis. Een persoon heeft goed kunnen eten. De andere van ons gezelschap hebben de hele avond moeten wachten. Na 2 uur hadden wij eindelijk een bestelling aan tafel. De bediening kwam heel vaak met 1 schaaltje. Ook jammer van hun energie. Zij hebben heel wat afgerend. De helft van de gerechten die onze tafel bereikten waren koud. De baas liet zich niet zien en excuses hebben wij ook niet gekregen. E werd ons een consumptie aangeboden van het huis. Als met al hebben wij besloten om niet meer naar de Kroon in Heerlen te gaan. Die paar gerechtjes die wij hebben gegeten hebben wij te duur betaald. Gelukkig was het gezelschap gezellig.

2,6