in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Na vele jaren vaste klant te zijn geweest bij Georgos waren onze eerste ervaringen met de nieuwe eigenaren niet zo positief. Nikki ziet er niet altijd even verzorgd uit en noemt iedereen tot vervelens toe schatje.

Gisteravond toch nog een keer geprobeerd, het was erg druk en het eten liet vreselijk lang op zich wachten, mensen die later waren binnen gekomen hadden hun eten al op. Toen hier iets van gezegd werd kwam de eigenaresse verhaal halen aan onze tafel. Met stem verheffing ging ze uitleggen dat we lang moesten wachten omdat wij een voorgerecht hadden besteld.

Na herhaaldelijk verzoek om ons rustig te laten eten bleef ze maar doorgaan. Toen ik boos werd, zij ze, jullie krijgen de rekening. Het lieve meisje wat ons bediende mocht komen vertellen dat wij niet meer welkom zijn. Helemaal niet erg, naar iemand die zijn klanten ronduit onbeschoft behandeld wil ik vrijwillig niet meer naar toe.

Wel gaat er een groot compliment naar de 2 mensen die ons hebben bediend, zeer aardige en vriendelijke jongelui.