Op dit adres zit nu: Walhout

1. P. Drijvers

Vandaag een lunch unlimited geprobeerd bij Blauw in Goirle maar dat was even een tegenvaller. Voor 12,50 onbeperkt eten van de speciale lunchkaart met de keuze tussen twee soepen, een tiental broodjes (bleken bruine of witte boterhammen te zijn), drie salades, drie pastas en een pannenkoek. Voorwaar een geweldig concept. Echter, je moet wel een erg gelukkige hand van kiezen hebben want niet alle keuzes blijken waar voor hun geld te leveren. Ik had blijkbaar pech want van de vier gerechtjes die ik gekozen had was er maar een die redelijkerwijs in de smaak viel ("broodje carpaccio"), van de andere drie kan ik enkel zeggen dat ze duur betaald waren met als dieptepunt de pasta met champignons en truffel. Erg flauw, lauw en er zat hooguit één in dunne schijfjes gesneden champignon in.
    De service en sfeer konden de teleurstelling in de prijs/kwaliteit niet compenseren.

3,6