1. Het restaurant zag er gezellig en fris uit. De kaassoep, op aanraden van de bediening, was top. Bij het ophalen van de lege soep kommen kwam de mededeling dat het hoofdgerecht er aan kwam en dat klopte...binnen 5 minuten stond het hoofdgerecht voor ons. Een goed bereid biefstukje met een hoopje rode kool en een schaaltje frites met mayonaise. Het "dessert de luxe" was heel goed.
    Al met al een gehaast maar smakelijk 3 gangen diner. Onze keus zal er echter niet snel weer op vallen, uit eten gaan is voor ons een avondje uit en niet met de bedoeling om binnen een uur weer buiten te staan.

1. Dennie
    Van restaurant

De meeste mensen hebben tegenwoordig haast en willen het liefst binnen uur klaar zijn Men kan natuurlijk ook zelf aangeven dat je alle tijd heb dat je een avondje uit bent en niet altijd het restaurant hierop aankijken die zijn ook niet helderziend hopelijk heeft u toch nog een prettige avond gehad