Op dit adres zit nu: FEBO Tapas

1. elly hoed

Wij kregen diner BBQ kado voor Sinterklaas. Waren met 4 personen, een van de 4 ging naar de recensies kijken en zag de recensie van een grote groep die de Lamme Goedzak een 2 gaf en raadde ons aan ondanks kado, dat wij ergens anders gingen eten. Maar ik vond het al top dat wij het diner kado hadden gekregen. Las ook de recensies en zag gelukkig ook diverse goede ertussen staan. Toen toch met 4tjes gegaan.
    We werden gelijk heel gastvrij ontvangen door meisje die de bediening deed. Ik had tafeltje bij piano gereserveerd die bleek per ongeluk al bezet te zijn door 2 dames. Even met de serveerster gesproken en die zei dat ze aan de 2 dames zou vragen of zij geen bezwaar hadden ergens anders te gaan zitten. Heel attent van de serveerster en zeer sympathiek van de 2 dames dat zij het prima vonden ergens anders te gaan zitten. Ik bedankte hen hier nog hartelijk voor! Alle tafeltjes waren zo goed als bezet, maar tijdens heel de avond werden wij heel prettig en goed bediend. Serveerster wist ook veel van de bieren af! het vlees en de salades waren goed en meer dan voldoende. Frietjes in ossewit gebakken! De BBQ was handig en snel! Mede ook door de sfeervolle entourage (mooie kerstversiering) in De Lamme Goedzak was het sinterklaas kado helemaal geslaagd! Onze serveerster en Bas (de eigenaar en ook de kok) dank voor de geweldige service en heerlijk eten! Jullie hebben bijgedragen aan een heerlijk avondje weg. Ik geef jullie een 9 voor alles en hoop van harte dat jullie op deze manier iedereen die na ons komt op deze manier mogen blijven verwennen! Wij allen genieten er nog van na en komen graag nog eens terug.