1. Een teleurstellende ervaring. De ambiance is fijn, de bediening is goed, maar de kwaliteit van het eten is behoorlijk onder de maat. De presentatie is over het algemeen verzorgd maar smaakfinesse en liefde voor het koksvak waren niet terug te vinden in de gerechten.

Het voorgerecht, trio van garnalen bestond uit een kreeftensoep? (overduidelijk niet zelf gemaakt) met daarin een paar garnaaltjes, een glaasje volgestampt met kale sla met daarop een paar zielige Hollandse garnalen met een saus die iedere finesse miste (vermoedelijk uit een potje) en een garnalenkroketje waar de smaak van klopte maar de inhoud rijker had mogen zijn.

Het hoofdgerecht bestond uit spareribs met een weinig spectaculaire smaak overduidelijk opgewarmd in de magnetron terwijl ze beschikken over een barbecue. Voor ieder extraatje (groente en aardappel opties, brood) moest ook extra betaald worden. Een hoofdgerecht wordt hierdoor aanmerkelijk duurder. (een marketing truc waar ik niet van houd) Het extra bestelde brood had weinig met brood te maken, warm, dat wel maar van een smaak en broodstructuur die onder de maat is.

Kortom... jammer maar voor bijna 100 euro voor twee personen zonder nagerecht maar inclusief drank (4 glazen rode huiswijn om precies te zijn) onder de maat. De onvoldoende beoordeling prijs/kwaliteit geldt voor mij puur voor het eten en niet voor bediening en sfeer.