1. Als er een restaurant is waarbij de prijs kwaliteit verhouding klopt dan is dat bij de d'Oude Weeghbrug wel. Zij zijn niets voor niets in de uitgave van 2010 van de Guide Michelin voor de 9e keer opgenomen met een 'Bib-gourmand'-vermelding.

Ik denk dat sommige mensen zich niet realiseren dat je betaalt voor goed en eerlijk eten. Ik vind het het echt waard. Je eet tenminste niet alleen maar voer uit pakjes. Dat kan ook best lekker zijn hoor, maar sommige restaurants vragen daar juist veel te hoge prijzen voor.

Bij D'Oude Weeghbrug wordt alles zelf gemaakt, van de sauzen en pasta's tot aan het ijs en andere desserts toe. Dat proef je echt! Ik heb daar echt de lekkerste créme brulee op. Zelfs de bonbons en koekjes die je bij de koffie krijgt zijn zelf gemaakt.

Iedereen is natuurlijk vrij om zijn eigen mening te geven, maar het moet wel ergens op gebaseerd zijn. Ik zou zeggen ervaar het gewoon zelf. Je zult merken dat ze die Bib- Gourmand echt verdienen!