Op dit adres zit nu: Jumanji

1. Het begon al heel mooi, toen de deur voor ons werd opengedaan, zei ik heel galant tegen de jonge dame na u, maar zij hield juist de deur voor ons open. Dat was een leuke binnenkomer. We waren met 6 personen en kregen gezellig een ronde tafel toegewezen. Het eerste drankje hadden we vlot te pakken van de erg vriendelijke bediensters. We hadden voordeelbonnen van de AH, maar mochten gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht was erg lekker en mooi opgemaakt. Daarna kregen de heren een oerkluif en de dames 2x zalm en 1x garnalen opgediend. De gerechten werden weer fantastisch opgediend. De oerkluif was geweldig lekker en we konden hem amper op. De toetjes waren heel mooi opgemaakt en erg fijn van smaak. Wat hebben we gesmuld en zijn dan ook unaniem van mening dat dit een geweldig restaurant is. We gaan Robin Food zeker in onze vriendenkring adviseren.

Hein Kers