Op dit adres zit nu: Sebastian

1. Al jaren kom ik bij Van Harte. Ze serveren lekkere dingen. Afgelopen herfstvakantie was ik er ook. Helaas zat er kauwgom op een stoel en die kwam op mijn legging. De bediening liet de stoel staan. Ik kreeg een kaartje mee en moest maar contact opnemen met de (nieuwe) uitbater van het restaurant. Een paar dagen later een e-mail gestuurd. De uitbater belde me op, gaf meteen aan dat er klanten zijn die beweren dat er smeer op hun vest van 400 euro zit. "In zijn restaurant zit geen smeer". Ook over het personeel sprak hij niet aardig. Per e-mail beloofde hij de legging te vergoeden. Een maand en veel e-mails verder nog geen geld. Op het moment dat ik aangeef dat er nu echt betaald moet worden, omdat ik de zaak niet uit handen wil geven ontmoette ik een hele nare kant van hem. Veel geschreeuw en dreigen met smaad en laster en advocaatkosten. Jammer, leuke tent, nare man. En dat om een legging van 65 euro!