1. Zo hoort een pannenkoekenrestaurant te zijn. Zo hoort de perfecte pannenkoek te zijn, droog gebakken en niet machtig. Zelfs niet de pannenkoeken met stoofvlees of mexicaans gehakt (!).

Wij aten er op een zondagse lunch met 11 personen en kozen allemaal verschillende gerechten van een zeer uitgebreide kaart. De naam pannenkoekenrestaurant doet ze zeker te kort, je kunt hier ook prima 'gewoon' eten.
    Alle gerechten kwamen tegelijk en voor de kinderen waren er ook nog kleurboeken die ze mee naar huis mochten nemen. Prijs/kwaliteit was top. Je krijgt meer dan waar voor je geld en dat in zo'n prachtige omgeving.

De sfeer scoort iets lager omdat de akoestiek in de boerderij ietwat rumoerig is.

Tot slot nog een pluim voor de bediening, erg klantvriendelijk, professioneel en attent.