Op dit adres zit nu: De Vereniging

1. Vorige week vrijdag heb ik Ode ontdekt. Ik was uitgenodigd met een gezelschap van 9. We kregen een verrassingsmenu van vier gangen.
    De amuses waren heel verfijnd. De vegetarische oester was voor mij de topper. Daarna een reep zalm met een zalfje: heerlijk. Begeleid door brood met twee soorten olie, zout en kruidenboter. Hoofd: wildsucade. Ouderwets lekker draadjesvlees met een moderne presentatie. Met zijn allen twee zakjes friet erbij. Het was allemaal heerlijk, maar voor mij spande het pre-dessert de kroon. Heel fris en verrassend.Iets met selderij, ik weet het niet meer precies. Wel de totale smaak. Hemels.
    En als nagerecht bavarois, ijs en een chocola.
    Ik heb Ode inmiddels aan vrienden aangeraden. Ik weet zeker dat ze niet teleurgesteld zullen zijn. Ode neemt de recensies serieus en leert ervan.
    En de prijs - kwaliteit? Geen idee! Ik was uitgenodigd!

1. Beste Tineke,

Bedankt voor deze mooie woorden en voor de aanprijzing bij uw vrienden.

Gr Team ODE

2. Beste, mooie recentie alleen mis het cijfer maar als ik t zo lees een dikke voldoende👍🏻

3. meer dan een dikke voldoende!