1. Afgelopen zaterdag hier even wezen lunchen. Ondanks de enorme drukte snel onze bestelling op tafel : mosterdsoep huisgemaakt, jee dat is een tijd geleden dat ik zulke mooie romige en toch lekker pittige mosterdsoep heb gehad.

Broodje overheerlijke geitenkaas, met een niet te zuinige hoeveelheid walnoten. En wat ons opviel, een mega sinaasappelpersding waar ze de jus per glas vers uitpersen.

We hebben gelijk gevraagd wat de mogelijkheden zijn voor high tea en omdat ze het erg erg druk mee hebben gelijk maar voor onze familie dag een plekje gereserveerd.
    Binnenkort gaan we weer genieten van de voortreffelijke service en heerlijke lekkernijen van dit super broodjeshuis.

Vorige recensies van JavaansEetcafé

• javaantje

Heerlijk broodje met geitenkaas warm, en vooral dat sapje wat ik besteld had sinaasappel met aarbei mmmmmh heerlijk, p.s. Kim ik werk zelf al jaren in de horeca maar in de keuken waar gewerkt word doet wel eens wat rommelig aan maar worden de mooiste creaties qua eten bereid dus hier kun je dit prachtige bedrijf niet op afrekenen.Top broodjeszaak van groningen