1. We gingen hier eten met het hele gezin, met z'n 9'en en een peuter. We hadden een mooie grote tafel, zodat we elkaar allemaal konden zien en spreken, in plaats van zo'n langgerekte tafel was deze vierkant. We hadden een proeverij en kregen zo veel Flamkuchen als we maar wilden. Er waren allerlei verschillende smaken en we kregen ze in een langzaam tempo. We hadden nooit het gevoel dat ze liever wilden dat we haast maakten. We voelden ons echte gasten. Mijn stiefmoeder is zeer slechtziend en er was heel veel licht in de hoek waar wij zaten, dat was heel handig. De eigenaresse dacht met ons mee. Het is geen standaard restaurant, waar het heel gelikt is, zoals veel andere plekken. Wij waren er dol op. Iedereen was razend enthousiast na het eten.

1. Hallo Sanne, bedankt voor je leuke recensie, leuk om te lezen dat jullie het erg gezellig hebben gehad en genoten hebben van de Flammkuchen.
    (leuke foto ;) )
    Groetjes uit Valkenburg