Op dit adres zit nu: Jumanji

1. Restaurant dat hoort bij een bungalowpark, daar verwacht je normaliter niet zo veel van... Welnu, Robin Food is de positieve uitzondering! Gezellige restaurant, prima eten, vlotte bediening... (en dat terwijl ze maar met 2-en stonden te bedienen, de 3e had zich ziek gemeld en de zaak zat goed vol!) Wij waren met 4-en hebben geen voorgerecht genomen omdat we van te voren al het idee hadden dat we anders het hoofdgerecht niet op zouden kunnen en dat bleek dan ook! Mooie grote porties, goed bereid en alle aandacht van de bediening, prima systeem met de gekleurde lamp, omdraaien werd ie rood en dat was voor de bediening het sein om aan tafel te komen. Werkte zeer goed! We hebben de oerkluif, spareribs, lende biefstuk en hertenbiefstuk besteld en de meningen waren unaniem: lekker! Met moeite hebben we alles opgegeten. De toetjes daarna waren ook de moeite waard! Dit restaurant is zeker een aanrader, er komen was een uitdaging, maar eenmaal binnen niets dan lof!