1. Heel slecht, zelf moeten bellen...
    Contact gehad met de eigenaar over de teleurstelling die wij hieronder genoemd hebben, beloofd dat hij over het gebeuren terug zou bellen om met een oplossing te komen. Weer zelf na een week contact opgenomen. Eindresultaat, vergeten ons terug te bellen....en het deed hem niks. Zijn woorden, ik kan mij hier niet in vinden... Voor ons nog een teleurstelling erbij. Wij vinden deze manier heel erg, zo ga je niet met mensen om, wij althans niet. Wij zijn anders gewend, en hopen dit nooit meer mee te maken. En zullen deze zaak ook niet meer bezoeken.

1,7

Vorige recensies van Inge en cees Bergsma

• Leuke ambiance, ondanks de reservering toch niet op ons (5 personen) gerekend. Worden we met 5 personen aan een te krappe tafel geplaatst. De mosselen waren helaas op. Slechte bediening: wordt niet gevraagd of je nog wat drinken wil, de tafel stond bij het uitserveren bomvol wat jezelf dan maar ging verwijderen, 3 van de 5 borden waren dusdanig beschadigd dat dit echt géén presentatie was. Aardappelgarnituur bijgevraagd, omdat we met 5 personen waren hoefden we deze niet bij te betalen (waarschijnlijk anders wel, wat niet gewoon is). Groente bestond uit gemengde sla, erg sumier. Door dit alles hebben we maar geen nagerecht genomen.

Resumé: onze trouwdag wat we met een etentje wilden vieren was geen prettige ervaring.