1. Salvador Sanchez Diez

Afgelopen vrijdag 25 november 2016 voor het eerst in dit restaurant geweest op advies van vrienden. Eerst indruk bij binnenkomst is al uitstekend. Mooi restaurant met een zeer gemoedelijke en vriendelijke uitstraling.
    Wij zijn deze avond niet teleurgesteld. Uitstekende bediening door een zeer vriendelijke en kundig personeel met een beperkt maar kwalitatief uitstekende menukaart, waarin dag specials staan die dagelijks wijzigen naar gelang het aanbod van de plaatselijke leveranciers. Alle gerechten die we hebben besteld waren van een zeer hoge kwaliteit, een aanrader als voorgerecht zijn de garnalen in steranijs bouillon.
    Prima wijnen en prijs kwaliteit zeer acceptabel gezien de geleverde gerechten.
    Ben de chef-kok is een zeer vriendelijke man die je graag van advies voorziet indien je zelf geen keuze uit de menukaart kan maken.
    Een ding is zeker wij komen zeer zeker terug, lang geleden dat wij zo genoten hebben van ons voedsel.