1. DV 417 punten

De Visscher zit al zo lang als ik weet in Uden op dezelfde locatie. Ze hebben een goede naam. Ik heb er tot nu toe alleen kibbeling en lekkerbekken besteld en die zijn oké. Persoonlijk vind ik 'oké' niet goed genoeg voor een visspeciaalzaak als het om gebakken vis gaat. Die moet gewoon subliem zijn en dat is hij gewoon niet in mijn ogen. Bovendien vind ik, dat je echt de hoofdprijs betaald voor gebakken vis en dan krijg je geeneens kabeljauw mee naar huis.

Eet je de vis daar op, dan krijg je het op een tempexbordje geserveerd. Dat eet voor geen meter, want je snijdt er steeds stukjes tempex bij af. De saus is wel lekker, maar daar betaal je dan ook de hoofdprijs voor.

De winkel ziet er heel erg mooi uit. Daar is echt aandacht aan besteed en complimenten daarvoor. Persoonlijk heb ik liever een goede lekkere vis voor een in verhouding staande prijs, dan een mooie zaak. Helaas is dat in Uden niet echt mogelijk nu.

Wat ik nog wel wil vermelden is, dat ik een keer drie lekkerbekken besteld had van 250 gram per stuk en dat bij nawegen thuis er nog geen 600 gram in de zak zat. Ik heb gebeld en ze boden hun excuses aan en een medewerker is direct in de auto gesprongen om ons vier nieuwe vissen van ruim 250 gram te brengen en een pondje kibbeling. Grote complimenten voor deze actie! Dit was overigens denk ik nu anderhalf jaar geleden.

5,5