1. Teleurgesteld. Op een rustige woensdagavond met drie vriendinnen aan een rustig tafeltje neergestreken. Alles ging fout: het bestelde broodplankje kwam maar niet, vervolgens kon de kok het niet aan omdat er teveel hoofdgerechten tegelijk waren (het restaurant was nog niet eens half gevuld), het duurde dus veel te lang. De gerechten waren eenvoudig, echt niet bijzonder. Bij de koffie, die we van het huis kregen omdat we bijna een uur op het hoofdgerecht moesten wachten) ging het weer mis: één van ons wilde een espresso macchiato, de ober zei dat dat ging lukken. Die werd niet gebracht, pas nadat we hadden gezegd dat het niet goed was. Onze irritatiegrens was inmiddels wel behoorlijk bereikt. Jammer, maar ik kom niet terug.

1. Beste Geertje,

Wat ontzettend vervelend zeg, dat klinkt niet als een avond zoals je die bij De Heeren van Soetermeer kan verwachten. Wij zullen dit zeker intern met onze collega's oppakken en actie ondernemen op uw feedback.

Nogmaals hartelijk dank voor de genomen moeite om ons te informeren en u ontvangt straks nog even een berichtje in uw privé inbox.

Quirine

Team De Heeren van Soetermeer

2. Na mijn negatieve recensie van twee dagen geleden ben ik rechtstreeks benaderd door een medewerkster van het restaurant. Ik vind dat zo correct dat ik mijn besluit om er niet meer te gaan eten herzie en binnenkort zeker nog eens langs ga!