in Doenrade

Griekenland is bij velen geliefd als vakantieland

1. Zeer slechte ervaring. Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Na een klein uur te hebben gezeten, konden we eindelijk onze bestelling doorgeven. Dit nadat we zelf maar iemand erbij hadden geroepen.

Toen de hoofdgerechten werden geserveerd, kregen slechts drie personen het gerecht. Het vierde gerecht zou zo komen. Niet dus! We hebben zeker 5 keer moeten vragen waar het eten van die persoon bleef. Iedere keer liepen ze de keuken in, maar er gebeurde niks. Zelfs de eigenaar aangesproken, maar die reageerde ook heel laks. Toen wij ons eten ophadden kwam eindelijk het hoofdgerecht voor degene die het nog niet had gehad. Geen enkel excuus ofzo, echt schandalig. Dan denk je gezellig uit te gaan eten. Ik heb nog nooit zo een slechte service ervaren of onkundig personeel gezien. De porties waren erg klein en niet echt warm. Ook met de drankjes ging het mis, wel besteld niet gekregen.

Er zijn in de omgeving vele betere Grieken, waar wel kundig personeel rond loopt. Wij komen hier nooit meer.

2,7