1. Inmiddels dus meerder malen overheerlijke maaltjes opgehaald.. (Mini-terrasje 's zomers ter plekke..). Onevenaardbaar, echt lekker dus.

1. Ja, volkomen terecht dus een van mijn absolute Thai-toppers.. Grru..

Vorige recensies van rudi reppert

• Nieuwsgierig geworden door de vele positieve reacties van anderen afgelopen maandag eindelijk voor het eerst dus het genoegen mogen hebben dit thaise (mn. afhaal) tokotje te mogen visiteren.. na een en ander te hebben mogen proeven.. bak witte rijst met enkele gerechtjes en wat hete pepertjes meegenomen om elders op te mogen peuzelen.. culinair feestje, jammer dan, dat ik de namen van al die heerlijkheden alweer ben vergeten, enfin, gewoon genoten van de wel bijzonder smaakvolle combinaties van verse kruiden, groentes, vlees, tropisch fruit.. Ja hoor, verrukkeluk, kokkies bedankt en mocht ik weer in de buurt zijn, dan kom ik vast en zeker weer langs om andere lekkernijen te mogen genieten.. Aanbevelenswaardig (en overigens helemaal niet zo duur, integendeel, heb er een favoriet bij dus..)