Op dit adres zit nu: Riverside Lounge

1. Een paar jaar geleden hier gegeten en wat teleurgesteld vertrokken. Toen, omdat ik de verwachting had dat de Kolentip een wat beter restaurant was, maar smaak, kwaliteit en prijs lagen niet in verhouding. Recentelijk daar met een grote groep wezen eten. Maar daar heb ik mijn mening erg moeten herzien! Eten daar was een feest! Nu is de lokatie zeker al mooi, met het uitzicht over de haven van Maasbracht. Maar het eten was een verrassing van mooie smaken en originaliteit. B.v. als voorgerecht een vis die wat vergeten is (Harder). Heel mooi klaar gemaakt, smaakte heerlijk. Ook origineel was de carpaccio is vers werd gesneden. Deze ook even geproefd bij mijn tafelgenoot. Vond ik persoonlijk wat 'te dik', maar wel lof over het idee. Hoofdgerechten werden opgediend met bijlages van verschillende 'vergeten groenten' die met veel creativiteit werden geserveerd. Eigenlijk nog lekkerder dan het 'hoofdgerecht' zelf, al was het vlees ook uitstekend. En als toetje een mix van verschillende ijssoorten en mousse. Heerlijk! Voor ons allemaal als groep een geslaagd diner. Zeker een ervaring om voor terug te komen.

1. Beste Jos,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden ! Graag tot een volgende keer.