1. Voor de tweede keer een bestelling afgehaald en voor de tweede keer meer dan 45 minuten moeten wachten. Deze keer zelfs een uur moeten wachten terwijl de telefonische bestellers - twee kennissen van me kwamen in de tijd dat we zaten te wachten na een telefoontje hun bestelling ophalen - slechts een half uurtje hoefden te wachten. Dat betekent dus dat terwijl wij aan het wachten waren, er bestellingen binnen kwamen die vrolijk eerder verwerkt werden.

Twee keer gevraagd hoe lang het gaat duren, waarop het antwoord steevast was 'Nog even'. Bij het uiteindelijk leveren van de bestelling was er geen excuus, geen compensatie, geen correctie op het moment zelf. Er zal wel een reactie komen op deze recensie in de vorm van 'Als je de volgende keer komt, dan krijg je gratis kroepoek'. Maar helaas pindakaas, met zo'n uitermate slechte service verwacht ik er nooit meer terug te komen.

Het eten is prima en ook de sfeer is goed. De prijs is wat aan de hoge kant voor een Chinees restaurant.