1. Het eten is erg lekker, maar het concept werkt voor geen meter. Bij binnenkomst is totaal onduidelijk wat de bedoeling is. Je blijkt zelf te moeten bestellen aan de bar, en je eigen drankjes mee te nemen. Je krijgt vervolgens een menu'tje waarop je je eten aankruist, deze geef je af aan de bar. In de praktijk zijn er dan weer geen briefjes, dan weer wel. Ik heb meegemaakt dat we de volledige bestelling voor een groep van acht, eten en drinken voor de hele avond, aan het eind even los op een viltje moesten schrijven, want ze hadden geen idee wat we hadden gehad (geen briefjes...).

Verder:

- wijkt de kaart op internet en op de bar af van de kaart op de zgn. briefjes ("salade parmaham, nooit gehad!", terwijl ie gewoon op de eerstgenoemde twee kaarten stond)

- Is het irritant om om de minuut te gaan kijken of je eten er al staat, want ook het eten moet je zelf ophalen, en het wordt gewoon koud als je er niet op tijd bij bent.

- Is het personeel jong en onervaren, zelfs wat onbeholpen. Na een kwartier kwamen ze vertellen dat de mozzarella op was en we wat anders moesten kiezen. Na 20 (!) minuten vervolgens dat ook de ravioli op was. Uiteindelijk het eten naar binnen moeten schrokken, omdat de lunchpauze nu eenmaal geen anderhalf uur kan duren. Pas nadat we onze irritatie lieten blijken kwam er een gemompeld excuus en het aanbod om een gerecht niet te betalen.

Kortom: lekker eten, maar daar is alles mee gezegd. Ik ga er niet meer naartoe.