Op dit adres zit nu: Sapore di Roma

1. Ik ben afgelopen zondag wezen eten bij Dai Fratelli samen met mijn vriend. Wist niet goed wat te verwachten van het restaurant, dus ben er met neutraal gevoel naar toe gegaan.

We hebben werkelijk heeeerlijk gegeten! We hebben het 4 gangenmenu besteld. We hebben aangegeven: verras ons maar, zo lang het maar niet met vis is.

Nou, we hebben echt genoten! Voor de liefhebbers van de snelle hap of snack zal dit niet het juiste restaurant zijn, voor de mensen met smaak des te meer!

Ik las een berichtje over de bediening, dat een dame slecht te verstaan was. De dame die ons heeft geholpen was Italiaans en sprak geen Nederlands maar wel Engels.

Ons gaf het juist het ultieme vakantie gevoel! Door het heerlijke eten, en de ontzettend gastvrije bediening voelde we ons helemaal op vakantie!

Daarnaast ontzettend leuk dat er ook nog eens live muziek gespeeld wordt, vader en zoon die beiden gitaar spelen en zingen.

Kortom, een heerlijk avondje tafelen!