1. Jos Frenken

JAMMER!
    Smaken zijn verschillend, maar de waterige tomatensoep smaakte alleen maar zurig.
    De nasi en bami waren plakkerig, alsof ze niet vers waren.
    De saté die bij het menu hoorde was door hun vergeten en na reclamatie werd mij gezegd "aan mij de keus of ik het nog alsnog zelf kom halen of bij de volgende afhaalbestelling krijgen we deze erbij".
    Bij latere controle op hun site staat wel dat ze een bezorgdienst hebben. Dit werd mij bij de reclamatie van de saté niet verteld.
    Er komt voor ons geen tweede keer. De saté mogen ze van ons houden.
    GEEN aanrader.

1,4

1. Middy
    Van restaurant

Hallo Jos Frenken, wat jammer dat uw ervaring met ons zo slecht is gelopen. Wij willen u graag een compensatie aanbieden als u daar nog interesse voor heeft.

Ik wil even een paar dingen rechtzetten voor u.
    Het feit dat de nasi en bami zo plakkerig waren heeft niks te maken met een vers of niet vers product. De reden dat ze wat plakkeriger smaken kan komen door de bereidingswijze; de kok heeft er net iets te veel water bij gedaan. Dat kan iedereen voorkomen, zeker als het hectisch is in de keuken. Ik durf te zeggen dat bij u ook wel eens iets verkeerd ging in de keuken. Wij zijn niet perfect en maken daarom ook wel eens fouten, daar zijn wij niet trots op maar wij zullen er alles aan doen om het alsnog goed te maken voor de klant.

Wij bieden nogmaals onze excuus aan voor de vergeten saté, zoals ik eerder vertelde zijn wij niet perfect. U ben helaas de pineut bij ons geweest waar we én iets vergeten zijn én de nasi bami niet zo naar uw smaak was.
    Wij hebben inderdaad u de mogelijkheid gegeven om de vergeten saté alsnog op te komen halen of bij uw volgende bestelling bij ons mee te geven. Blijkbaar was dat niet goed genoeg voor u als ik het zo lees. Daarom wil ik u graag iets ter compensatie aanbieden.

Wij hebben inderdaad een bezorg service, wij bezorgen enkel wanneer wij daar de opdracht voor hebben gekregen van onze klant, daar zit namelijk €2,- bezorg kosten aan verbonden. Men die van onze service gebruik maken is hiervan op de hoogte.

Wij bieden nogmaals onze excuses aan en vinden het erg jammer dat wij zo afscheid van u moeten nemen.
    Wij zullen uw notitie voor de saté toch nog even laten hangen als u van gedachte veranderd.
    Wij wensen u toch nog een fijne avond toe en willen u hartelijk danken voor uw recensie, kritiek is altijd goed :)!

ps. heeft u interesse in onze compensatie stuur ons dan even een mailtje of een privé berichtje.