Op dit adres zit nu: Breakaway

1. We kwamen van een midweekje Ardennen. Op onze terugreis richting Brabant hebben we vooraf op internet een plekje gezocht alwaar we een stop zouden kunnen maken om te lunchen. De Koekenpan sprak ons wel aan en bovenal lekker dicht bij de grote weg. Bovendien is deze gelegenheid een van de weinigen in die streek welke open is op woensdag en op dit tijdstip. Bij binnenkomst werden we meteen hartelijk ontvangen en keurig bediend. We waren de enige (eerste) gasten, waarna nog een aantal gezelschapjes kwamen lunchen. Koffie smaakte goed en werd netjes geserveerd met een koekje. We bestelden ook ieder een tosti, deze werd al gauw geserveerd keurig met een verse salade. Alles smaakte prima voor een niet al te hoge prijs. Twee puntjes van kritiek: bij binnenkomst stond ik oog in oog met een enorme hond. Daar schrok ik van (ook omdat ik het niet zo met honden heb + een hond verwacht je niet en HOORT niet in een eetgelegenheid, ik vind het vies, ZEKER bij eten). Daarnaast praatte een van de eigenaresses te luid, wat de vriendelijkheid een tikje overdreven maakte (dit kan ook juist averechts werken bij mensen).

1. Beste Aaron, fijn dat jullie lekker gegeten hebben in ons restaurant. Jammer dat je schrok van de hond, op onze website staat expliciet dat honden van harte welkom zijn, dat kan ook niet anders in zo'n wandelgebied. Je puntjes van kritiek hebben we ons ter harte genomen en we hopen jullie nog eens te mogen begroeten in De Koekenpan