1. doet er niet toe!

Wat een verschrikkelijke tent! En dat is een understatement!
    Vies!
    Zéér slechte bediening!

We hadden gereserveerd en stonden al een tijdje te wachten. Personeel was al een paar keer voorbij gelopen, maar bekeek ons niet eens! Om een groep van 16 personen kan je toch niet echt heen? Toch wel!

Toen maar de keuken ingelopen om te vragen of we geholpen konden worden. Na veel gesteun en gekreun werd er even gekeken... 18.00 uur! (Nee, ik had gereserveerd om 17.00-17.30 uur!) Ondanks dat het al 18.00 uur was (we konden het restaurant niet vinden.... zéér slecht aangegeven!) stond er nog niets klaar!

We werden naar een vieze tafel begeleid, waar de etensresten en poedersuiker nog oplagen. Zelf maar even aangegeven dat we wel graag nieuwe kleedjes e.d. wilden. Dat werd naar ons idee met tegenzin gedaan. Omdat we met 4 gezinnen waren hebben we de bestelling in 4-en laten opsplitsen, zodat het bij het afrekenen makkelijker zou zijn. Uiteindelijk ging ook dat bij het afrekenen helemaal de mist in. Hebben dan ook geen cent fooi gegeven! Alles was sowieso veel te duur!

De pannekoeken waren bij het merendeel lauw en niet gaar!

Patat was koud, bleek en slap! Om over de kroket en frikandel nog maar te zwijgen.

Het is dat we allemaal trek hadden, maar dit was de eerste en de laatste keer dat we hier naar toe zijn geweest!