1. René van den Berg

We hebben hier met een groep van 8 personen gegeten, waar het restaurant niet helemaal geschikt voor lijkt te zijn. De bediening was vriendelijk, maar het duurde allemaal wat lang en twee hoofdgerechten werden verkeerd klaargemaakt (verkeerde saus op het gerecht). Het was wel knus, maar eigenlijk ook een tikje krap - de doorloop voor gasten en personeel werd een beetje afgekneld door de achtpersoons-tafel. Uiteindelijk hadden we helaas niet de tijd om een dessert te nemen, wat betekent dat we in 2 uur tijd twee gangen hebben kunnen nuttigen.

De diversiteit van de kaart is wel erg prettig en het eten was zeker wel lekker, maar we kwamen er vandaan met een beetje een ontevreden gevoel (vooral omdat een aantal van ons zich wel op het dessert hadden verheugd, maar we echt geen tijd meer hadden).