1. Leo 1744 punten

Caldo e Freddo: een klein eetcafé aan een gezellig pleintje in het knusse stadje Doesburg. Klein: gasten die te vroeg arriveren, moeten in deze wintermaanden binnen wachten tot er een tafel vrij komt en daardoor kan het knap vol worden op de vloer, zodat het bedienend personeel amper ruimte heeft om haar werk te doen. Ze doen dat overigens met veel enthousiasme en bevlogenheid, hartelijk maar niet opdringerig.
    We hebben heerlijk gegeten! De voorgerechten waren in orde: duo van zalm en aan de overkant de mosterdsoep. Het stond vlot op tafel. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten, maar het was het wachten waard: de chateaubriand was heerlijk. Super lekkere oerfrieten erbij, uitstekende bearnaisesaus en een goed stuk vlees. Koffie en cappuccino smaakten ook voortreffelijk: de dessertkaart hebben we laten voorbijgaan, we waren na het hoofdgerecht verzadigd.
    Dankzij de AH-restaurantactie waren we voor een vriendelijk prijsje klaar. Een aangenaam verblijf in Doesburg!