1. Lekker gegeten met z'n vijven waaronder drie kinderen (10, 8 en 6j). Vriendelijke bediening, eerste contact verliep wat stroever omdat we vroegen of ze iets konden aanbevelen voor de kinderen en dat lukte niet zo, we moesten toch maar gewoon van de menukaart zelf iets kiezen (tja zoveel ervaring met Chinees eten heb ik niet en al zeker niet met de kinderen). Drie schotels gekozen, verdeeld onder vijf. Varken met zoetzuur, kip met een lichtpikante saus en ei met tomatensaus. Stond binnen de 10 minuten voor ons (hoe doen ze het he?), dus je vraagt je af hoe vers het dan allemaal kan zijn, maar geen gezeur hierover want het was werkelijk allemaal even lekker!! Ze lijken niet zoveel ervaring te hebben met de omgang naar klanten (niets kunnen aanbevelen, kok kwam vriendelijk aan onze tafel vragen of het naar wens was maar zag er niet uit met vuile kledij, en tafel verder lag vol linnengoed) maar dat stoorde me niet, ik vond de gastheren sympathiek en het eten van uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.