1. Evert van de Ven

Na afgelopen zondag kom ik hier niet meer. Ooit was dit een leuke tent waar je zelf op de drukste dagen wel lekker kon zitten en kon genieten van een drankje. Wij waren er al even niet meer geweest, maar het was nu zo een lekker weer. Ons drankje duurde lang, ik vroeg aan een dame waarom dit zo lang duurde en ze vertelde dat het heel druk was en dat het bestelsysteem niet optimaal werkte, omdat ze maar twee bestelkastjes tot haar beschikking had voor binnen en buiten. Het kan toch niet zo zijn dat zo een grote tent maar met 2(!) kastjes werkt!

Ik had wel met het personeel te doen, want ze liepen op hun tandvlees om het ons en de mensen naar ons zin te maken, daar lag het niet aan.

1. Hutten
    Van restaurant

Beste Evert,

Wat vervelend dat uw bezoek aan 't Boshuys niet meer zo zorgeloos en ontspannen was als de voorgaande keren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Mooie zonnige herfstdagen zijn inderdaad heerlijk bij 't Boshuys! Dit dachten met u natuurlijk nog heel veel mensen meer. Ondanks dat we er altijd naar streven om de wachttijden tot het minimum te beperken, konden we daar op de dag van uw bezoek aan 't Boshuys niet in slagen. Het klopt dat we een storing hadden aan het bestelsysteem waardoor we helaas niet konden voorkomen dat de wachttijden langer waren dan u van ons gewend was. Excuses daarvoor.

Goed om te horen dat het personeel er alles aan gedaan heeft om het naar jullie zin te maken. Want dat vinden wij erg belangrijk.

We hopen u ondanks deze ervaring toch snel weer eens te zien bij 't Boshuys!

Groetjes, team Boshuys Best