Op dit adres zit nu: Dané

1. Na een uur wachten maar eens gevraagd waar onze 1e tapas bleven, want onze kinderen (8 & 9 jaar) werden ongeduldig. Daarna kwam het sneller, maar de kwaliteit van de meeste producten liet te wensen over. Geen aanrader.

1. el pincho
    Van restaurant

Beste Roy. hartelijk dank voor je recensie. Wij konden deze avond nog met moeite een plekje voor je regelen in ons gezellige restaurant. Nu was het zaterdag erg druk in El Pincho. Ik heb even bij mijn collega"s nagevraagd of er op de avond zelf nog klachten waren geweest. Nee , eigenlijk alleen maar leuke gezellige mensen die lekker hebben zitten tafelen. Zie ook de overgrote positieve meningen op iens en tripadvisor. Wij hebben er begrip voor dat er iets niet in orde kan zij. Echter een uur op tapas wachten is bij ons onmogelijk. Bij de grootste drukte is 30 minuten het maximum. Ik ga er geen discussie over voeren.
    Daarnaast heb ik al zo vaak in mijn antwoord op al jullie recensies aangegeven dat het prettiger voor u en voor ons is als u op de avond zelf uw negatieve of positieve feedback geeft. Dan kunnen we er iets mee! Nu helaas achteraf een paar zinnen op het net. Jammer..
    Met vriendelijke groet.
    Paul van der Werff (eigenaar)