1. Gisteren hebben wij hier gegeten. Eten was erg bijzonder qua combinaties maar wij vinden het niet lekker. ZOWEL voorgerecht als diner. Sfeer is leuk en fijn met kinderen. Bediening is waardeloos. 2 x bijgerechten vergeten nabesteld kwamen te laat. Heel het diner werd 1.5 later op tafel gezet terwijl wij met kleine kinderen waren. Kan gewoon echt niet. GEEN bestek op tafel. Zelf naar voren lopen op dat allemaal te halen. Dat vonden wij gewoon niet proffesioneel, staat al helemaal niet in verhouding met prijs. Het was vrij leeg qua gasten maar toch was ons diner zo laat wegens drukte. Kinderen hebben apart gegeten omdat dit zo lang duurde. Geen excuses drank van de zaak etc. WIJ zouden hier niet meer terug komen. De toch vreemde smaken linzen met zeer vet vlees en vooral de onbeschofte bediening maakt dat wij er niet meer terug komen. Jammer de sfeer is leuk.

4,9