1. Wij zijn vanmiddag met 22 meiden geweest voor een high tea. Helaas was het personeel bij ons niet zo vriendelijk. We moesten lang wachten en hebben andere dingen gekregen als afgesproken. Er waren alleen sandwiches met zalm. De meiden die geen vis lusten hadden dus geen sandwiches. Er zouden ook sandwiches met kaas zijn, toen ik hier om vroeg zei ze dat ik dat van te voren had moeten zeggen. Maar zo stond het toch in het menu? Na wat moeite wilde ze dan wel wat sandwiches kaas maken, maar die waren er na een half uur nog niet! Toen we er om vroegen was de reactie; die kijgen jullie ook niet!
    Ik snapte er niets meer van, ze ging ze toch maken? Nu zei ze weer dat ze het bij de verkeerde tafel hadden gebracht!

We zijn weggegaan, de eigenaresse deed erg onaardig en riep: u kwam al chagrijnig binnen! Wat absoluut niet zo was! We kwamen heel vrolijk binnen na en heerlijke ochtend chocolade maken bij de Bonte Koe.

Veel hapjes waren kant en klaar gekocht, geen verse slagroom en de muffins zijn echt niet lekker! Helaas.

2,9