Op dit adres zit nu: Café Koophandel

1. Petra Saers

Vanavond hebben we weer eens gegeten bij restaurant de Pannetjes. Het was weer een culinair hoogstandje! Complimenten aan de eigenaresse, die met veel liefde voor het koksvak haar producten bereidt en op prachtige wijze opdient. De tournedos van de grill konden we bijna wegzuigen zó mals!
    Echt een aanrader!

Vorige recensies van Petra Saers

• Na een drukke werkweek is het voor ons altijd lekker om wat te eten in dit knusse restaurantje.
    We zijn meestal rond half zes daar en Frederik heeft voor ons al vaak het tafeltje bij het " peurtje" gereserveerd en gedekt. Heerlijk versgebakken brood met tappenade en aioli vooraf. Frederik weet vooraf al bijna zeker dat Kees de diamantkogelbiefstuk neemt met extra gebakken champignons. Blijft toch altijd een lekker gerecht vooral van de lavagrill! Dat geeft een heerlijke smaak aan het vlees. Ik ben nogal van de vis en de kokkin wees mij op een van haar specialiteiten: de zeetong. Hij was gigantisch! Lekker naturel en in de roomboter gebakken en hij smolt op je tong. Lekkere eigengemaakte frietjes van de plaatselijke aardappelleverancier.
    Ons welbekend. Nieuwe kaart is zeer uitgebreid. Niet alles zit in pannetjes, maar ook op mooi opgemaakte borden
    Ga zo door! Kees en Petra

• Petra en Kees

De nieuwe naam doet zichzelf eer aan! Een andere naam en een nieuw concept en dat allemaal gerealiseerd binnen een week door Herman den Blijker! De bediening is zeer vriendelijk. Net als voorheen komen de lekkerste gerechten uit de keuken. Borden worden zeer decoratief opgemaakt! Een lust voor het oog en een traktatie voor de smaakpapillen! Vis en vleesgerechten te kust en te keur! Wij gaan alle nieuwe dingen op de kaart een keer proberen!