Op dit adres zit nu: Eros

1. Gisteravond een poging gedaan om hier te gaan eten. Bij binnenkomst prima ontvangst en konden zelf een tafel kiezen. Ons viel op dat er veel mensen met bonnen zaten van o.a. Vakantieveilingen.

Wij zaten netjes om half 7 aan onze tafel! Het restaurant zat behoorlijk vol, en met maar 2 serveersters viel ons direct al op hoe druk ze het hadden. Daar begon de ellende. Na het bestellen vergat de serveerster onze drankjes (drukte en chaos) en die ben ik dus maar zelf gaan halen om maar niet teveel te zeuren. Toen de mensen om ons heen rond half 8 hun voorgerecht kregen (ook met klachten) dachten wij dat dat van ons er inmiddels ook wel aankwam. Wij zaten er immers al langer! Niks was minder waar. Na veelvuldig discussies tussen serveersters en barpersoneel kwamen er steeds meer klachten. Rond 8 uur (1,5 uur) vroegen wij beleefd waar ons voorgerecht bleef en de serveerster zou gaan kijken. Niks meer van gehoord en om 20:20 aangegeven dat we (voor het eerst) vertrekken zonder voorgerecht of hoofdgerecht.

Wij waren die avond niet de enigen die vertrokken zijn. Zonde!!