Op dit adres zit nu: De Vereniging

1. D. Crawfurd

Het is al weer een tijdje geleden, zondag 24 juli, maar het zit me nog steeds dwars. Voor mijn vaders 95ste verjaardag had ik ruim van te voren een tafel gereserveerd voor 11 volwassenen en 2 kinderen. Om 18.00 uur zaten we aan tafel en om 22.00 waren we pas klaar. Verscheidene keren gevraagd waar ons eten bleef, maar "er was vertraging vanwege de drukte" terwijl er nog maar één tafel naast ons bezet was. Toen we uiteindelijk ons eten kregen hebben we de kabeljauw terug gegeven omdat hij veel te zout was. Mijn lamsvlees was koud en veel te rauw, maar dat heb ik maar zo gelaten. Inmiddels was mijn schoondochter met ons jongste kleinkind al naar huis gegaan, nadat we eerst om wat eten voor hem hadden gevraagd. Als toetje had ik een taart met vuurwerk besteld, nou die kwam inderdaad, alleen zonder vuurwerk. Ons etentje was een grote teleurstelling en ik ga er echt nooit meer naar toe, zelfs niet voor een kop koffie of glas wijn, terwijl ik dat toch regelmatig deed. Als goedmakertje kregen we de taart gratis en dat vond de eigenaar (die er nogal laconiek over deed) een geweldig gebaar.

1. Vlg x naar de 🍟😂😂