Op dit adres zit nu: Uluwatu

1. Vorige week donderdag hadden wij een high-tea voor 2 personen via vakantie-veilingen bij Strandclub Zwoel en een bijbetaling van € 17,50, omdat we met 3 personen waren. De servetten plakten aan de tafels vast. Erg weinig hapjes en zeker geen € 17,50 waard. Niet gezellig theepotten op tafel, maar elke keer werd het bij geschonken. Weinig keuze uit thee. Na afloop gezegd dat het wat tegenviel en dat het eten erg weinig was. Als tip gaf ik om geen wraps met geitenkaas bij een high-tea te doen, daar niet veel mensen dat lusten. Zij reageerde behoorlijk heftig en zei dat ze niet eerder klachten had gehad. Dit blijkt dus niet waar, gezien de vele negatieve reacties via Eet.nu. Iens e.d. Uiteraard geen fooi gegeven.

1. Probeer het nu nogmaals, nu ze zijn overgeomen door nieuwe eigenaars. Wereld van verschil!

Vorige recensies van Marja

• Vorige week donderdag hadden wij een high-tea voor 2 personen via vakantie-veilingen bij Strandclub Zwoel en een bijbetaling van € 17,50, omdat we met 3 personen waren. De servetten plakten aan de tafels vast. Erg weinig hapjes en zeker geen € 17,50 waard. Niet gezellig theepotten op tafel, maar elke keer werd het bij geschonken. Weinig keuze uit thee. Na afloop gezegd dat het wat tegenviel en dat het eten erg weinig was. Als tip gaf ik om geen wraps met geitenkaas bij een high-tea te doen, daar niet veel mensen dat lusten. Zij reageerde behoorlijk heftig en zei dat ze niet eerder klachten had gehad. Dit blijkt dus niet waar, gezien de vele negatieve reacties via eet.nu, iens e.d. Uiteraard geen fooi gegeven.