1. Dit moet mij van het hart. Wat een arrogante onvriendelijke ober werkt daar!!
    Met een groep mensen daar gegeten (25-10-2016). Om water gevraagd bij een fles wijn. Nee, niet mogelijk. Na een fles water te hebben besteld € 5, nogmaals glaasje water besteld. Ik zeg de ober dat ik het jammer vind dat wanneer er flink wat wijn en drank besteld wordt, er niet een glaasje kraanwater bij mag. Vervolgens zegt hij dat een glaasje wel kan, terwijl mijn buurvrouw aan tafel dit niet kreeg. Maar hij brengt het water niet!! Dus ik bestel opnieuw water en hij zegt ALWEER. Niet te geloven gewoon. Bij een extra glas wijn of bij het 3de biertje van een ander zegt hij niet ALWEER. Hier bij deze zaak gaat het alleen om de omzet van de drank. Of je lekker gegeten hebt wordt niet gevraagd. Als je een vraag stelt over een gerecht wordt je werkelijk afgesnauwd door deze ober. Het gaat mij niet om het glaasje water, maar om zijn hele houding en omgang met klanten.
    Deze ober is totaal ongeschikt voor het werk, zeer klantonvriendelijk, dit zal de zaak klanten gaan kosten.
    Hopelijk is hij tevreden met de omzet, dan is er gelukkig nog iemand tevreden, want wij (12mensen) waren het niet.