1. Wij dachten lekker een pannekoek eten. Onze zoon mag geen gluten en lactose, maar de meeste pannekoekenrestaurants kunnen daar goed mee over weg. Dit stond ook op de website van de pannekoek aangegeven. Onze zoon heeft 2 happen gegeten en wilde echt niet meer. Ook wij hebben zijn pannekoek geproefd, heel smerig! Het was alsof ze het zelf aan voelde want ze vermeden onze tafel. Overal werd gevraagd smaakt het, niet bij ons.
    Dus uit ons zelf aangegeven dat het echt heel vies was, kregen we de opmerking wat verwacht u dan bij gluten en lactose vrij. Onze reactie was anderen kunnen het wel! Nou we hadden pech, moesten hem ook gewoon betalen.

Het aller ergste was dat wij voor de pannekoek van onze zoon, die hij dus niet op at, ook nog eens 2x extra voor moesten betalen! Ok extra betalen voor glutenvrij meel begrijpen we. Maar voor lactose vrij, ze gaven aan dat de melk gewoon werd vervangen voor water! Nou dat kost geen 2 euro!

Kortom een hele slechte ervaring. Want ook de andere pannenkoeken waren niet bijzonder, die met giros was gewoon veel te pittig, niet lekker.

1,2

1. Sommige restaurants hebben daar een handje van. Maar dat is onbegrijpelijk. Niemand kiest voor de situatie dat hij of zij geen gluten of lactose mag. Onze dochters mogen het ook niet. Met deze ervaring mijden we de restaurants die dit soort truukjes uithalen. Helaas kom je dan wel wat verder terecht van Apeldoorn in Leusden, Amersfoort of Hoenderloo.