Op deze locatie zit nu 'Helden'

1. john van der aa

In het centrum van Alphen zit restaurant Puur. De uitstraling is chic, maar helemaal van deze tijd met leren fauteuils en er komt een leuk en gememeleerd publiek. Ik had met mijn tafelgenoot menu Puur genot genomen....4 kleine voorgerechtjes en 2 hoofdgerechten en toe een parade van kleine nagerechten voor slechts 30 euro. We werden professioneel behandeld, maar van samen geknepen billen obers is hier gelukkig geen sprake. En in de keuken, daar werken 2 vakkundige koks, die met hun tijd meekoken. Alles verschijnt in perfect tempo op tafel en niets is afgeraffeld, de voorgerechten waren heel royaal geportioneerd en ook de hoofdgerechten, 1 keer vis en 1 keer vlees, waren smeuig en waren voorzien van een delicate saus, ook het nagerecht was origineel opgediend.

Conclusie; retaurant Puur met haar lommerrijke terras hoort zonder twijfel bij een van de betere restaurants van Alphen aan den Rijn.