Op dit adres zit nu: De Pizzabakkers

1. [J] 812 punten

Iedere keer dat we terug komen, is de prijs weer gestegen. Het was 19.95, en nu alweer 25,50
    Dat is niet een heel groot probleem, echter, niet alle plateaus zitten in de prijs. Het meest populaire plateau, mag je ook extra voor betalen.
    Dus dan ga je snel voor een andere plateau, de kip, die erg tegenviel. Aan het einde van dit plateau konden we geen kip meer zien, want veel smaakte toch hetzelfde.
    Jammer, ik snap dat de prijs omhoog gaat omdat het best populair is, maar nu is voor ons de grens bereikt.

Geen aanrader meer.

Vorige recensies van [J]

• Dit is een restaurant met een leuk concept! De platen met gerechten zijn goed gekozen en verschillen deels per seizoen.

De inrichting is wit, maar wel gezellig. Het personeel is vriendelijk en snel.

Een aanrader, vooral met groepen. Jammer is alleen dat de prijs verhoogd is (was 19,95).