1. Met z'n vijven naar de high tea. Tickets gewonnen via vakantieveilingen en op de website zag het er leuk uit. Komen we daar aan, in een passage, wat al minder mijn smaak van gezelligheid is, maar toch. Voor de rest leek het ons nog gewoon leuk. Tijdens de high tea werd het steeds minder door een aantal dingen. Heel weinig keuze in thee, wat je toch wel anders verwacht bij een high tea. Volgens de website zouden we ook dingen zoals scones of taart enz. krijgen (zoete hapjes), waar we ons erg op verheugd hadden. Wij kregen voornamelijk hartig, het enige zoet was het miniscule kruimeltje brownie op het begin. Ook werd er heel slecht verteld wat de high tea inhield of wat ons voorgeschoteld werd of wat ons te wachten stond. De wc's waren ook erg smerig en stoffig. Voordelen: het was gezellig met z'n vijven, ondanks de kleine keuze was de thee lekker, en de jumbo tegenover De Pulle heeft na de high tea ons toch nog voldaan!

4,5