in Goes

Heerlijk dineren in een gezellige, huiselijke sfeer.

1. Dinsdag 8 juni ter afsluiting van een gezellig weekend camperen met de fam zijn we met 4 volwassenen en 1 kind gaan eten.

De bediening was vriendelijk en allert op de kleine die mee was. Ook toen we haar moesten verschonen.

Als vooraf kregen we een amuse die heerlijk was, en de voorgerechten waren allemaal goed, we hadden alle vier iets anders, 4 op een rij van vis, vier op een rij van vlees, oesters en entrecot wat heerlijk smaakte met een groot stuk stokbrood. Het hoofdgerecht was eveneens heerlijk, spareribs, entrecot, vleeszwaard en steak en als nagerecht hadden we mouse nou complimenten voor de keuken want wij hebben heerlijk gegeten, de kleine meid ook met haar kindermenu. Ook leuk gebracht vonden wij de suggestie's van de kok. Leuk bedacht. We moeten wel susan gelijk geven dat de stoelen niet echt lekker zitten maar over de rest uiterst tevreden en wij komen zeker een keer terug ;-)